Fredag

Ja vad ska man börja det är lika tråkigt väder ute idag,regn regn,regn inget annat,så var gör man då när man är sjukskriven jo jag hyrde en film igår som jag har velat köpa så den har jag precis tittat på nu,den var faktiskt superbra.
Så rekommenderas starkt...
Ja annars har jag inte gjort så mkt mer än plockat undan och dammat lite men det tillhör ju vardagen hehehehe.

I det här vädret springer min stora dotter skolloppet idag usch vad jag tyckte synd om henne när hon drog i väg i morse i ösregn,den lilla skulle också har sprungit men en kompis bjöd med henne till simhallen och leklandet istället och det tackade hon ju inte nej till,så hon är väll helt slut när hon kommer hem och  då ska hon gå på disco så det finns nog någon som sover gott inatt,hahahah.
Nu när jag har varit sjukskriven så har jag fastnat i att hitta massa bloggar och läsa,kul liv man har.

Nu kom min stora tjej hem det är väll lika bra jag pratar med henne en stund innan hon ska till killen....
Ha det bra alla //Anna

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åhh älska rden filmen haha :D

sv; åh tack så mkt ! hihi ska kika in på hennes också :)

2011-06-10 @ 16:01:53
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0