Måndag igen

Ja nu är denna helgen också slut veckorna går så himla fort så man knappt inte hinner med,herregud det är redan skolavslutning på Fredag ,men först ska vi fira mitt älskade brorsbarn som tar studenten på Onsdag.
Samma där vad tar  åren vägen minns ju han liten som igår och nu är han fan närmare 2 meter lång,hahhaha är väll bara att inser att man själv också blir äldre.
Helgen har varit lugn jag är fortfarande sjukskriven för ryggen,men igår åkte vi över till Borgholm en sväng och tog en glass,riktigt mysigt.
Fanny hade sin kille också med sig om ni undrar vem det är på bilden,så det är inte jag som har något tredje barn någonstans hehehhe.

Dom roade sig med att prova glasögon i en av alla affärer.

Sen svängde vi runt pappa en sväng också för att säga hej ,där var mina kusiner också.
Efter det åkte vi hem och barnen hämtade badkläder för att åka till Öland igen.
Våra vänner Sara och Alex bjöd på käk och det tackar man ju inte nej till hahahahaha skönt faktiskt att träffa lite folk när man går hemma hela dagarna,där var även Ylva och Johan med barn mkt trevligt att träffa dom igen det var ju ett tag sen,men alltid lika trevligt.
Sara och jag har ju inte umgåtts på ett tag nu ,men jag har saknat henne så otroligt mkt,så det var riktigt kul att möta henne igår.
Ja du också Alex ,jag glömmer inte dig hahhahaha klart jag saknat dig också.
Även barnen tyckte det var trevligt att ses igen dom badade för fullt i poolen....

Idag har jag varit på Malkars och tränat mest ryggen men körde även mage och ben,ja faktiskt lite allt annat också hahahha.
Nu ikväll fick jag följa med Fanny  och Frida till modehuset för att fixa det sista inför skolavslutningen,det skulle bara bli en blomma till håret till Fanny och en sak till men det slutade med att mamma blev fattig hahahaha
jag shoppade blandannat varsin jumpsuit till tjejerna och lite annat.
Nähä nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det sängen....
Ha det bra allihopa natti natti //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0