Nu var det riktigt länge sen!!!!!!!!!

Hej allihopa!!!!

Nu har jag inte bloggat på länge,hinner ju aldrig bli lika effektiv som dottern min hon är ju värsta superbloggaren snart...

Mycket som hänt senste tiden jag har börjat jobba igen efter 3 veckor sjukskrivning,och det känns väll så där kan jag säga.
Men bara att bita ihop dom här 4 veckorna,sen är det ju semester.

Min lilla dotter har ju fyllt 7 år för en vecka sen så då blev det paket på sängen sen bestämde hon att vi skulle gå på museum på kronan utställningen,sen blev det en lugn hemmakväll.
Min lilla dotter höll sig på rummet och spelade Nintendo 3ds som hon fick av oss,snacka om  att hon blev glad.


Sen i veckan jobbade jag bara,och hade sommarvikarierna brevid mig,jaja vi får se hur detta går.

Nu i helgen har det varit midsommar och den har vi tillbringat i Blomstermåla hos Daniel och Jessica med barn,där var även fam möller,vi hade mkt trevligt med sill,jordgubbar,midsommarstång,grillning,lekar ja även dom var bra trots att domaren var köpt hahahha Daniel ändrade reglerna efter hand eller vad säger du Magnus.
Möller åkte hem vid midnatt någongång,och vi sov i husvagnen som Daniel hade fixat hem åt oss från jobbet,ja tack för allt och en supertrevlig kväll,får snart göras om.



När vi kom hem på midsommardagen så åkte vi och handlade sen kom Fannys kompis från Stockholm hit och stannade över natten och idag har tjejerna varit på modehuset och shoppat och gubben och jag var och tog en glass och bara myste i stan och uträttade lite ärende.


Nu sitter jag ,gubben och den stora dottern och bara myser i soffan den lilla har deckat.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0