Onsdag

Hej alla...

Ja nu var äntligen Onsdagen här och det betyder att jag går på 2 dagars ledighet,så skönt.....
Idag är det såå jävla varmt trodde jag skulle dö på vägen hem i bussen och inte nog med det när jag står och väntar på bussen hem så var jag nästan enda framme hade typ 8-10 steg kvar att gå ,då skrattar han bara och kör förbi mig,gubb -----,så fick vänta 40 minuter till typ jaja nog om detta när jag hoppade av bussen hemma i dalen så gick jag in i affären och köpte den största isglassen dom hade att erbjuda.
Sen när jag kom hem ställde jag mig i en kall dusch sen blev det soffan med en iskall barcardi breezer
mm mums så gott det var,nu har jag bara suttit och läst alla bloggar jag följer,även stora tjejen kom hem nu för att äta sen drar igen trevligt att se dom ibland hahahaha.

Nu ska jag gå och göra iordning maten vi ska ut och grilla...
Ha det bra alla kram Anna

Kommentarer
Postat av: maja

fin blogg, allt bra?:)

2011-06-30 @ 10:01:06
URL: http://moxiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0