Regn och Åska

Hej alla glada...
Idag är det Torsdag och jag är ju fortfarande sjukskriven tråkigt som tusan,ja vad gör jag inte mkt tar det allmänt lugnt och  försöker villa min rygg,jag skulle igentligen ha varit och tränat idag men jag har ju fortfarande värsta träningsvärken sen i förrgår tog i lite mer än jag visste pga att jag hade mina värktabletter i kroppen,så fick en satans träningsvärk.

Just nu sitter jag bara och lyssnar på allt regn och hur det mullrar ute det är så mysigt så länge som blixten håller sig på avstånd.


Jag hade hoppats att jag skulle få svar ifrån läkarstationen på proverna jag tog ,men icke sa nicke dom jobbar ju inte så fort här uppe precis haahahaha.
Ja vad har hänt annars jo lillan var på tågutflykt igår till Nybro glasbruk,det var mkt roligt munnen gick som en ångmaskin när hon kom hem,samt hade hon köpt ett glasdjur,så söt en liten sköldpadda.
Mina tankar är mkt hos en viss person nu som betyder mkt för mig ,hon har det svårt just nu tänker inte skriva vem du är för den personen vet att jag menar henne.
Nä jag har inte mer att skriva just nu,men jag tycker ni kan kommentera min blogg lite mer,så jag vet vilka som läser den och vad ni tycker.
//ANNA

Kommentarer
Postat av: mormor

vad kul för Frida

2011-06-09 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0