Länge sen!!!!!!!!

Idag är det onsdag och jag har nog inte hunnit och orkat blogga sen i lördags eller fredags,men men nu får jag uppdatera mer lite vad som hänt i mitt liv dom senaste dagarna.
I lördags så var jag ute kvällen började hemma hos en av mina bästa vänner Lollo i Nybban på förfest,där var även mina andra goingar Elin och Låla ,sen två tjejer som hette Milla och Linda ,den första var med på festen hos elin förra sommaren.
Lollo serverade Taco och bjöd även på Strawberry Daiquiri ,mkt gott,sen åkte vi vidare till Stan med buss och betalade massa pengar för att gå in på Harrys,där blev det Tequila och mkt annat gott pengarna rullade,det är fan inte klokt så dyrt det är ute,bättre att sitta hemma.
Men kul hade vi,nästan hela tiden jag hade en kille från Nybro efter mig en stund som försökte med både Milla,Elin och mig hmmm,men är ju inte så intresserad eftersom jag har min goding hemma ,men kul att tetas med han hahahahaa.
Jag älskar bara min Puffe....
Vid kvart i två på natten åkte vi hem,då ville jag bara hem.
Sen satt gubben och jag och snackade en stund när jag kom hem.
I söndags så var man bara väldigt trött och -------,så fm blev i soffan,eftermiddagen och kvällen blev på jobbet,det var tungt.
Måndag och tisdag har jag tillbringat på jobbet och där har det varit action ska jag lova.
Så energin är totalt slut nu när jag är ledig idag,så det har mest blivit slapp på soffan.
Nu lagar jag mat och sen ska vi beger oss in till stan och uträttar lite ärende ,jag har ju en goding som fyller 11 på Lördag.
Bye bye
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0