Nu var det riktigt länge sen

Ja det var det men min närmaste tid har varit fullt upp samtidigt som man har vaarit sjuk så har någon jävla idiot hållt på att skicka sms till min dotters mobil,men det är polisanmält nu.
Skaffa er ett liv för fasiken.

Sen i veckan som var blev min mormor sjuk och las in på sjukhuset,och det visade sig vara den farligaste leukemin,snyft.
Så i Torsdags var jag uppe på em och hälsade på henne,sen i Fredags morse gick jag från jobbet för då hade dom ringt till mamma och sagt att dom skulle komma in då var hon så dålig ,och när jag kom så var hon inte vid medvetande,tur jag hann prata med henne dagen innan när jag var där,så vi satt där hela Fredagen mamma,mina mostrar,min morbror,syrran och 2 kusiner.
Sen åkte jag hem vid 5 tiden och käkade sen åkte jag in igen lite senare och stannade till 21.00.då var även syrran,Sandra och Mika med, när jag kom hem tog jag det bara lugnt och skulle försöka sova lite men det gick ju inte så bra tänkte på mormor hela tiden vid 01.00 skickade mamma ett sms och berättade att mormor hade somnat in vid 23.00,så skönt för henne att det gick så fort så hon slapp lida.
MEN SAKNADEN KOMMER BLI STOR!!!!!!!!

(Min mormor och Frida i oktober på mormors 85 års-kalas)

Så nu blir det fullt upp närmaste dagarna att fixa kläder,blommor och allt till begravningen.

Ikväll blir det lugnt vi var och fixade nya mobiler igår hela familjen ja utan Frida då,hon får väll ta över Fannys gamla nu och börja lära sig knapparna och leka med.

Uffe köpte en Nokia ,jag en Sony Ericsson ,men jag ångrade mig när jag kom hem jag vill nog ha en sådan som uffe så vi ska in och byta i dag till något annat,Fanny fick en HTC Wildfire men hon la till pengar själv också.
Så nu ska hon väll vara nöjd,hon har velat ha en i flera månader nu, hade tänkt köpa när hon fyllde år men vi hade ju bestämt cykel redan.

Jajajaja ha det bra //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0