Torsdag kväll

Nu har man precis kommit hem från jobbet och tar en skön ledighet på 3 dagar ska bli så jävla skönt,för denna kvällen har varit ett helvete på jobbet.
Den var allt annat än lugn,jag har nog inte varit så här trött på ett halvår efter ett jobbpass.
Men man blev väldigt glad när man kom hem från jobbet ialla fall mina tjejer hade bakat en chokladkaka i eftermiddags och den var så god.
Mammas duktiga tjejer.....

Ikväll har min stora dotter varit på Öland och skjutit bankcupens final och Ålem kom trea,så duktiga.
En liten bild på min stora skyttetjej som tävlade i kväll.

I morgon ska jag och tjejerna åka till leklandet och leka eftersom ungarna har studiedag,sen ska dottern på Disco.
På Lördag ska vi beger oss till Vimmerby då är det dags för båda mina tjejer att tävlar.

Nu ska jag slötitta lite på Big Brother...
Natti//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0