Lördag!!!!!

Idag är det Lördag och rätt lördag också jag är äntligen ledig,så skönt.
Vi sov ut idag hela familjen helt underbart att få sova utan att ställa klockan,sen när jag steg upp, så kom min älskling hem från affären med frallor och barran så man fick läsa om gårdagens 3 sköna poäng

Efter frullen så storstädade gubben och jag hela hemmet,medan den lilla var på bowlingkalas och den stora hos kompis,så gutt och städa när man hjälps åt,då går det betydligt fortare.
Ikväll har vi bara grillat lax och massa annat gott,och nu ska vi göra ginos och glass+massa lördagsgodis..

Igår var vi hos mina kusiner ,min lilla kusin fyllde 9 år så vi firade med taco och tårta även pappa och Annchristine var där...
Här är han födelsebarnet och familjens dotter som dom bor hos ...
Här blåser han ut ljusen,och även storasyster kom med på bilden och fostermamman ..

Tack för allt det var jättegott och mkt trevligt.

Nu ska jag mysa med mina älsklingar //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0