Måndag kväll

En riktigt skitdag allt började fel från början idag först försov jag mig och hade 20 minuter på mig att duscha,borsta tänderna, äta frukost, klär på mig,blåsa håret och snacka om att det gick undan men jag hann hahahaha fattar fortfarande inte hur men men.
 Jag kom precis när bussen kom,sen var det iväg till jobbet för att sitta med semesterschemat och försöka få någon rätsida på det och tusan vad tiden rann iväg när vi såg ett slut på tunnlen trots att vi inte var färdiga så var klockan redan halv 4 och vi började vid 10.00,efter det åkte gubben och jag direkt iväg till den storas skola för att ha utvecklingssamtal.
När vi gick ut därifrån så var jag så stolt,fick mkt beröm hur fin hon var samt att allt var på topp och det fanns inget direkt att förbättra,då känner man att man har lyckats,så det blev Pizza för att fira.
Det blev mkt uppskattat.

Ikväll har Fanny och jag suttit och grejat på datan med massa saker,så mysigt med kvalitetstid med barnen.
Ni är det finaste jag har och jag älskar er så mkt och är glada att ni går er egen väg här i livet och står för det ni tycker om.

Nu ska jag se om vi får in lillan det är skola i morgon hon är ute och cyklar med kompisar.

Ha det bra alla KRAM//Anna

Dagen började helt fel men slutade underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0