Så tråkigt

Idag är det Måndag och jag skulle igentligen har jobbat idag,men så blev inte fallet jag fick så snällt gå hem från jobbet igår pga ryggen,ja jag har ju min onda rygg ända sen sista förlossningen och det är ju några år sen nu men sen 3 dagar tillbaka har det gjort mer ont än vanligt och igår gick det inte längre,så idag är en tråkig dag bara ligger på soffan och tycker synd om mig själv hahahahha.
Men något bra som uppmuntrade mig igår när jag kom hem var som vanligt mina helt underbara barn som hade överaskningar pga mors dag,dom vet alltid när mamma behöver lite extra.
Jag fick blommor ,presentkort på Village,ett örngott som det står världens bästa mamma på och ett fint kort som hade så fina ord så tåren var nära att komma.
Texten på kortet "Världens bästa mamma,vi älskar dig så extremt mycket"
Nu väntar jag snart hem den stora dottern som har haft elevens val idag och varit ute och haft Idrott hela dagen,hon och alla killar väll ,hon var typ enda tjejen som valde det.
Men det är bra hon går sin egen väg och gör det hon vill och inte det andra vill.
Nu ska jag vila en stund ha det bra alla glada människor ute i solen//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0