Väldigt länge sen!!!!!!!!!!!

Ja det är väldigt länge sen jag bloggade nu ,det har verkligen funnits lite annat i mitt liv jag har prioriterat.
Sista tiden har jag gjort allt möjligt varit mkt med min underbara familj ,stått på loppmarknad och sålt grejer ihop med barnen det var en mkt rolig dag och att bara få vara tillsammans med dom två.
DET JAG GJORT MEST AV ALLT ÄR JOBBAT!!!!!!!!!!!!!
Ja och allmänna utflykter med barnen och gubben,jag minns inte allt får nog bli lite bättre på att blogga.
Igår kväll hade min stora filmkväll med 11 ungdomar här,så det var fullt ös med pizza popcorn och hög volym.
Hon fyllde ju igentligen år i Mars men det har inte funnits tid att ha fest pga mkt tävlingar och annat,men skönt nu är det avklarat.
Nu är det ju i alla fall 3-4 veckor till nästa filmkväll när den lilla fyller år,men då får vi nog ha det i en lokal för hon ska ju bjuda halva skolan när hon själv får säga det.

Ja det var lite kortfattat i helhet......

Ikväll har jag jobbat och jobbar även i morgon  då det är Mors dag men hoppas på lite överaskning när jag kommer hem,det blir väll först en sväng ut till min mamma ....
Sen blir det hem och laga våran favvorätt...

Förresten idag var vi på stan och fikade innan jag började jobba då passade mina söta tjejer på att göra ordning naglarna i en nagelstudio som öppnat på andra våningen på Baronen,superfint...
Detta är Fridas
och
 Fannys
Visst är dom fina........
 Aja nu ska dottern och jag kolla film 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0