Fredagsmys

Idag var det Fredag då och dagen har bestått av att städa,inte kul men ett måste när man är ledig annars händer inte så mkt.
Var även duktig och putsade fönstrena på framsidan,inte för det syns då vi har så dåliga fönster här men jag vet ju i alla fall att dom är putsade nu.
Sen när gubben kom hem så lagade jag lite gott till middag det blev kycklingfile fyllda med vitlöksost och persilja,sås och ris.
Efter det så har vi bara suttit hela familjen och myst med godis,chips till idol,och det blev ju Andre som fick lämna ikväll,lite tråkigt men jag hade nästan trott det.
Nu har jag ,älsklingen och Fanny kollat på kronjuvelerna den var rätt bra men lite konstig.
Alltså inget full betyg..
Nu ska jag gå och sova i morgon väntar skyttetävling sen jobb på kvällen.
Ha en bra kväll/Anna
Måste ju bara säga att Frida hade sina omdömen med sig hem idag och jag blev lika nöjd som jag alltid varit över Fanny i skolan,man har lyckats med något här i livet hahaha.
Båda är jätteduktiga och jag är stolt över dom.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kollade också på den igår :)

2011-11-12 @ 13:13:51
URL: http://linasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0