Lördag Kväll

Hej alla ...
Det gick visst inte så bra med det jag lovade att jag skule uppdatera bloggen oftare hahaha,men som sagt jag har ju ett annat liv också.
Men idag tyckte min brorsdotter att det var dags så jag får ta mig i kragen,det är ju kul att 17 åringen är intresserad av vad sin gamla faster har att berätta haha,men det är klart några sunda ord kommer fortfarande ur kärringens mun hehe.
Var bara tvungen att visa denna goa bild,så jävla söt ....
Jaha vad har hänt annars da ,nu blev ni nyfikna va men tyvärr inte hänt så jättemkt jo för tusan det har ju varit höstlov denna veckan,och det märks mina barn har vänt på dygnet totalt,varit uppe länge och sovitttttttttttt väldigt länge.
Jag själv då som inte har sovit har ju jobbat en del och sen har jag planerat min lilla dotters Halloweenfest som hon har haft idag,så det har varit handling och bakning mm.
Sen idag var det ju äntligen dags för att ha festen 24 ungar i gympasalen med discoljus spindelväv och spindlar ,läskig bål mm.
Jag kan bara säga att jag tycker dom som jobbar inom barnomsorgen är helt otroliga som har sådant tålamod och orkar med sådan ljudnivå,fy skulle inte palla en vecka.
Men festen gick bra förutom att min dotter tyckte killarna var så tråkiga som inte ville dansa.
Min andra söta dotter hjälpte till och fixade och lekte med dom ,skönt jag hade henne där idag.
Läskiga va hahahhahaha!!!!!!!!!!!!
Sen när man städat efter festen så var vi helt slut så blev att hämta pizza och ungarna tvättade av sig sen stack den stora till killen och vi andra 3 bara slappade här hemma så skönt kan jag lova efter en EM med 24 ungar skrikandes.
Nu är det dags att gå och sova i morgon ska man stå i kiosken hela dagen då vi har vår hemma tävling,sen jobbar jag kväll.
Ha en bra fortsatt helg allihopa.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0