Måndag morgon

Då var det Måndag igen,och jag har haft jobbarhelg men fick tyvärr stanna hemma igår på grund av att jag var sjuk.
Jag hade nämligen astmanfall natten till igår,fy fan vad jobbigt det är jag vaknade halv 3 och kunde inte andas då hade jag bara sovit i en halvtimme typ,så det var bara att klä på sig ta på sig jackan och en filt och gå ut och sätta sig med bricanylet.
Så där satt jag mitt i natten själv ute på altanen och glodde som en annan dårfink,men jag vet vad som hjälper har ju haft skiten sen jag föddes så har ju rutin på detta nu om man säger så.
Sen när det lugnade ner sig var det bara att gå och försöka vila lite till skulle ju upp och jobba på Söndagen ,men när klocka ringer och jag kommer upp på badrummet så kräks jag så vågade inte gå till jobbet plus att jag hade då varit vaken så gott som hela natten.
Söndagn var en tungandad fm men det vet jag ju att jag alltid blir en eller 2 dagar efter ett anfall,så låg högt i soffan och sov hela fm.
Igår kväll var jag piggare då bakade jag och barnen lite lussekatter och 2 limpor bröd.
Idag tar jag bara det lugnt,ska vila upp mig nu så jag orkar jobba på onsdag.
Denna veckan är helvetesveckan helt fulltecknad fattar inte hur vi ska hinna med allt.
Ha en bra Måndag/Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra att du mår bättre. Imorgon är det dagen ni alla väntat på! Hur ska det firas? ;)

2011-11-21 @ 14:52:07
URL: http://linasbabbel.blogg.se/
Postat av: Matilda

Krya på dej Anna :)

2011-11-21 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0