StädOnsdag

Ja det kan man verkligen säga att det har varit ,jag började redan på morgonen att städa här hemma,sen har jag hållt på,så nu är jag trött.
Jag skickade gubben och den stora dottern att hämta lite mat.
Jag förstår bara inte att jag varken får lön eller semesterdagar för allt jag gör här,jag är ju hushållerska då brukar man väll få betalt.
Jag tänkte det är lika bra att göra det idag för jag jobbar hela helgen sen och då vet jag att det står still här hemma.
Idag när jag gick in i mina flickors rum så tänkte jag kan någon bo här,tiden stod still därinne,grejer överallt.så när dom kom från skolan så fick båda sig en utskällning och ett krav på att rummen skulle vara iordning innan kvällen,och det lustiga va att efter en timme så kom dom ut och hade städat upp där,dom kan ju undrar varför dom inte gör det oftare då.
Så här har jag känt mig idag.
Nog om detta,nu ska jag strax njuta av lite stark thaimat sen blir det en kopp te och bönderna.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0