Tisdag morgon

Då var det redan Tisdag och ungarna är på väg till skolan nu,idag är även gubben hemma då han har mått dåligt inatt.
Igår var vi på Utvecklingsamtal för Fanny och dom hade inget att komma med allt var super hon är både en bra vän och superduktig i skolan så vi blev så stolta när hon satt och pratade.
Även Frida var ju i förra veckan och det var samma där,jag undrar vad dom har fått sin klipskhet ifrån hahahha.
Så efter Fannys samtal igår så åkte vi in till zorbas och käkade och firade bådas samtal och SM guldet i helgen.
Sen var vi en sväng på blomsterlandet och köpte massa ljus,amaryllis och dekorationer till ljusen.
Även en snabb sväng till modehuset där jag inhandlade ett linne jag ska ha på mig i kväll när jag ska på Guldfågeln arena det är julfest för oss inom kommunen.
Idag blir det att skura golvet och stryka ,hänga upp gardiner.
Ha en bra dag allihopa/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0