Tisdag

Idag har jag inte gjort något särskilt,bara slappat.
Men om en stund ska jag på Fridas första utvecklingsamtal i skolans värld,ska bli spännande och höra vad dom säger.
Sen blir det och åka och handla lite,sen ska jag mysa i soffan hela kvällen och känna att man är ledig.
Ihelgen sen så jobbar man ,Lena och jag hade tänkt att äta lite gott men vi får väll ta det nästa arbetspass för det går inte i helgen.Mitt liv är just nu lite rörigt,vet inte vad jag vill ,men måste väll typ göra lite förändringar i januari,känns inte kul men ett måste.
Nu kom min lilla tjej hem,så vi har precis fyllt i papperet till utvecksamtalet,glad man blir som mamma när hon fyller i glad gubbe på allt....
Nu måste jag göra mig färdig,ha en bra Tisdag allihopa/Anna
PS:Min stora dotter är i båda tidningarna idag ,helt säkert på bild i östran men tror också i den andra.
Nu kommer en bild på mina älsklingar när dom poserar i sina ziperaller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0