Torsdag kväll

Min andra lediga dag och det har inte hänt så mkt,så då känns inte så stor mening att sätta sig och blogga.
Sen rusar ju bara dagarna iväg man hinner ju inte tänka ,när man jobbar .
Idag har min stora tjej gjort debut på ridskolan hahahaha,hon hade det som tillval i skolan som elevens val och ja vad ska man säga trots att vi har vänner som har hät så är det nog inte hennes grej.
Dagen började med att hon skulle hitta kläder och ha på sig i ett  stall och alla som känner min dotter väl vet ju att hon är klädtokig och shoppingtokig så det var ju inte lätt att hitta kläder som hon ville använda i stallet hahahaha,det slutade med att hon åkte i mysbyxor,mössa,sin gamla jacka från förra året,och gummistövlar hahaha hon höll på att skämmas ihjäl att behöva gå till skolan så hihihi men när hon kom hem så var det lugnt för det var fler som hade sett ut så .
Ja och ridningen det var så där rätt kul den lilla stund dom fick rida,men hon fick en lat hät sa hon .
När barnen var i skolan passade jag på att åka till en kompis och ta en fika och det var gott som alltid och lika trevligt som alltid,en pratstund mår man bra av när man är i hennes sällskap,en riktigt god vän men det vet hon redan hehehhe.
Nog tjatat om det haha 
Nu är familjen och skjuter och jag ska ta en kopp te och börja min tv kväll Torsdagar är mkt som jag följer.
I morgon ska jag greja lite hemma sen blir det fredags mys med familjen.
Ha en bra kväll/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulledej, du är oxå en toppenvän <3 kram kram

2011-11-10 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0