Lördag !!!!!!!!!!

Hej allihopa ...
Ja vad ska man säga om idol igår,en av mina favoriter åkte ju tyvärr,men det var ju ändå den jag höll på minst.
Jag fattar inte vad alla ser i Amanda fondell jag kan inte riktigt fatta hysterin kring henne.
Idag har jag jobbat dag , efter det åkte gubben och jag och handlade,köpte bland annat den senaste delen av
Så blir väll och kolla den någon kväll.
Igår var en väldigt rolig kväll,jag hade planerat en vecka nu att Fanny skulle få träffa en av sina favoritartister eftersom jag visste att han skulle uppträda i kalmar igår kväll så kontaktade jag han för en vecka sen och jag trodde väll aldrig i min vildaste fantasi att han skulle svara,men det gjorde han så igår hade vi bestämt träff med han,Fanny fick veta strax innan men hon trodde inte på mig,men snacka om att hon blev glad herregud vi var världen bästa föräldrar.
Så det var kul att det blev lyckat,hon kommer ju aldrig glömma det eftersom hon älskar hans musik och vi ville så gärna ge henne det eftersom vi är stolta över henne att hon tar så stort ansvar över skolan och sitt skytte men framför allt att hon var så duktig i SM.
Den lilla hann följa med också och fick även hon en autograf,innan dess var hon hembjuden till en kille i klassen och kolla film ihop med en annan tjej och 2 killar till jaja det ska börjas i tid hahahahhaha.
Ikväll ska gubben gå på bio så det blir girlpower här hemma.
Nu väntar soffan och godis//Anna

Kommentarer
Postat av: Uffe

Kram, Älskar dig.. ;-)

2011-10-20 @ 07:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0