Flitig jag är

Hahahhaha verkligen inte jag som lovar hela tiden att bättra mig att blogga,men håller jag det.NEJ jag är hopplös,men lika glad för det.
Jaha hur lever då livet med mig jo tack bra ...
Jag har nu börjat jobba igen efter nästan 6 veckor hemma först nästan 5 veckors semester,sen gick ju smarta Anna och trillade på skolgården när jag skulle lämna Frida andra dagen.
Kan tänka mig att jag typ såg ut så här hahahahaha
Det såg nog roligare ut än var det var jag slog mig nämligen i benet och armen,skrapade upp hela knät och vred fotleden på något konstigt sätt,så jag har ont fortfarande.,
Så på grund av detta tog det några dagar innan jag gick på foten redigt.
Därav sjukskriven,visst är jag smart va.
Ja vad har annars hänt jo min lilla dotter har ju börjat ettan och det är så sjukt, vad har åren tagit vägen och den stora hon har börjat femman.
Joda så visst inga små dagisbarn här  längre.
Men nu har man i alla fall jobbat i 3 dagar och det känns som man aldrig varit ledig,men just nu är det mest kaos på jobbet,så skulle bara vilja sluta där,så har någon ett jobb att erbjuda så hör av er. hahahhaha.
Idag efter jobbet åkte vi till svampskogen och plockade 17 liter kantareller hmm nu undrar ni säkert var då men det är HEMLIGT!!!
Det tråkiga är ju bara att när det är förvällt så blir det ju inte mer än 5 liter...
Nähä nu måste jag lägga Frida sen blir det datan ett tag till sen ska jag sova för det är jobb i morgon igen och efter det så ska vi till kompisar och käka pizza.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0