Har haft dåligt med tid..

Ja det är precis det jag haft,kan ingen människa skänka mig typ 10 timmar till per dygn så jag hinner med det som ska göras.
Senaste tiden har inte hänt så mkt mer än jobb typ,sen har ju kvällarna gått åt till att kolla såpor hahahha det är en del av mitt liv .
Förra helgen var vi i Mörtfors och tävlade men det gick sådär,men det var trevligt i alla fall vi hade ju Familjen Jeansson med oss hahahaha och för Edde gick det också sådär men vi nämner inte mer om den tävlingen eller vad säger du Daniel.
Nu laddar vi om för i helgen närmare bestämt på fredag så rullar tåg och bilar till E-tuna då våra godingar ska skjuta Elitserien Fanny kvalade in som 3:a i Sverige och Edde som 4:a ytterligare 4 st från Ålem ska också skjuta den ,jätteduktiga är dom ,kul att 6 st gick vidare till finalen.
Vi ska ju inte bara skjuta vi ska äta gott ,dricka gott,bo flott,och shoppa om jag känner mina döttrar rätt.
Så jag har tagit semester i helgen ,så nu är man ledig 5 dagar ,ska bli så skönt.
Annars har det väll inte hänt så mkt mer nu ska jag gå och göra mig en kopp the.
Men först måste jag bjuda på mina barns skolfoto i år dom blev jättebra,har fått en förhandstitt på dom via mobilen.
Ha en bra kväll allihopa//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0