Inte långt kvar nu!!!

Idag är det ju Onsdag och första lediga dagen av 5 och vi börjar räknar ner nu till vi ska åka till E-tuna,ska bli så skönt.
Idag när ungarna hade gått till skolan så slappade jag bara en stund sen grejade jag lite här hemma,sen blev det en film.
Frida och jag åt middag själv idag Fanny var på fritisgården med kompisar och uffe jobbade,dom fick äta när dom kom,efter det så åkte vi till Daniel och Jessica,Frida och jag stannade där medan uffe,Daniel ,edde och fanny åkte och sköt några skott.
Jessica och jag låg bara i soffan och kollade på tv och snackade,våra tjejer lekte.
Nu ikväll så blev det idol här hemma ....
Nu ska jag kolla på vem som gick vidare till finalen på fredag,hoppas min favvo går vidare det gjorde det ju inte igår.
Ha det bra allihopa//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0