Ledig!!!!!!

Idag är det Måndag och då brukar dom flesta säga ånej inte Måndag,men jjag säger tvärtom denna veckan i allafall jippie jag är ledig.
Jag har jobbat Torsdag-Söndag så nu har jag 2 lediga dagar så skönt.
Annars har det inte hänt så mkt i helgen,jo förresten det måste jag ju berätta i Lördags efter jobbet så åkte jag,Uffe och Frida och plocka svamp på ett ställe vi hade blivit tillsagda av Svärfar att åka till.
Vi plockade sammanlagt 17 liter,men tyvärr blev det ju inte mer än 5 liter när dom var förvällda.
Men så gott att ha i frysen i höst.
Igår var vi i Blomstermåla hos Jessica och Daniel och åt pizza efter jobbet lika trevligt som alltid.
Efter maten åkte Uffe,Daniel,Edde och Fanny och sköt och det gick bra för båda men ett litet extra grattis till Edde som slog sitt rekord.
Under tiden satt Jessica och jag bara och pratade och småtjejerna lekte zombies och gav oss lappar från döden.
Hahahahaha
Kanske inte redigt så här släskiga såg dom ut ,men inte långt ifrån.
När vi kom hem från Blomstermåla så var det pyjamas på för ungarna sen slog vi oss ner i soffan och bara myste med kantarellmackor och Idol.
Var tusan gör Alexander Bard i juryn det lär nog bli en del bråk.
Nähä nu måste jag Cykla bort till skolan med Frida,ha det bra alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0