Måndag

Hej allihopa...
Idag var det Måndag igen och rätt sådan också,jag är ledig.
Vi har haft en redig sån slapparhelg och det har varit så skönt att bara få umgås med familjen.
I Lördags var vi i Växjö och gick runt på stan och tittade lite köpte lite,bara myste.
Efter det så åkte vi till min svärfar och Stina i stugan och fikade lite,sen blev det ännu mer fönstershopping.
När vi var klara så åkte vi till min svärmor och Boris och käkade middag,barnen sålde jultidningar på båda ställena.
I söndags var det sovmorgon,sen åkte vi på bio ,Frida hade med sig en kompis.
Bion var smurfarna 3D,den var mkt bra,sen avslutade vi kvällen med Taco.
Och idag är det då Måndag ,just nu sitter jag bara och kollar på true talent på datan,efter det ska jag ta hand om tvätten.
Ha en bra kväll allihopa.//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0