Torsdag

Hej alla glada...
Då har man precis käkat frukost för att snart åka och jobba sista dagen denna veckan och det är tur det eftersom man är superförkyld.
Känner inte redigt för att åka idag dit vi ska ha P-möte och jag måste snart ta ett beslut om min framtid om jag ska ha något jobb kvar,men jag vet inte vad jag vill är så trött på det stället...
Mår skit över detta med jobbet och hur Kalmar kommun behandlar sin personal.
Snälla ha någon något jobb till mig.....
Helgen är fulltecknad som alltid när man är ledig,gäster på lördag och tävling på söndag.
Det var skoljoggen igår för barnen och min lilla tjej kom hem och var överlycklig hon hade kommit på delad första plats bland tjejerna i sin klass,jag har tydligen en liten iller.
Ha det bra allihopa.//Anna
PS:Glömde ju säga det att vi far ju snart till E-tuna för min stora dotter ska skjuta elitserien,hon kvalade in på 3 i sverige,dom 12 bästa gick vidare.
Så nu är man en mer stolt mamma ,för jag är ju alltid stolt över mina barn.
Bra gjort Fanny,Edde kvalade in på fjärde plats så ett stort Grattis till han också ,det blir en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0