Länge sen!!!!!!!!

Ja det var riktigt längesen jag bloggade nu ,ja jag vet hehe men så är det när man har ett liv som är fulltecknat ,en upptagen kvinna här vet ni.
Då undrar ni vad jag gör jo jag har hållt på med schemat på jobbet i en evighet nu börjar vi äntligen gå på det i morgon så det blir nog bra.
Sen har jag ju 2 barn som tar mkt tid också heheh bara skojar Fanny och Frida ni klarar er mest själva men ändå är man upptagen,jobb,aktiviteter,läxor,mat,vänner och ännu mer jobb.
Men nog om detta.
I dag Söndag har jag varit ledig och haft en helbra dag med familjen vi började med en god frukost för att sen åka ut till Värsnäs och gå tipspromenaden som vi tycker är kanonskönt.
Sen till modehuset och köpte ett par jeans till dottern och hon shoppade en ny borste och en tröja som hon har kollat på länge.
Äntligen slog hon till hahha hon måste alltid gå och tänka ett tag först.
När vi kom hem så stack lillan till en kompis och den stora fick hit 2 kompisar,å är livet nu för tiden.
Ikväll har vi bara ätit och myst så nu har mysbyxorna åkt på och Fanny och jag sitter och inväntar Big brother ,gubben är på bio.
I morgon är jag också ledig då blir det att plantera blommor.
Ha en bra kväll allihopa /Kram
Ett extra grattis till Fannys kille som vann finalen i hockeycupen idag.
Grattis OLIVER

Kommentarer
Postat av: Ulf

I Love You!!!!!!

2012-04-02 @ 07:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0