Jag är usel på att blogga

Ja jag vet jag är verkligen usel på att blogga men men livet består ju av annat också som är viktigare saker som mina barn framför allt,sen mitt jobb,mina vänner och min älskling.
Nu har det ju varit stadsfest i dagarna 3 här i stan Rix fm i Torsdags kan vi ju börja med då började vårat liv som taxi hahaha vi skjutsade in dottern till stan vid 18 tiden då hon skulle möta upp ett helt gäng med kompisar,sen gick jag,uffe och Frida och tog lite lotter ,vann lite gosedjur sen drog vi upp på stortorget och kollade alla musik.
 
Där tog ju även Barometern kort och intervjuade Frida,så hon var så lycklig dagen efter när hon såg sig i tidningen.
Sen blev det att gå lite på stan,sen var det dags att vara taxi igen och skjutsa hem dottern.
Fredagen skulle vi åkt in men vi struntade i det pga att vi var trötta och att jag bakade med Fanny istället 2 kladdkakor till Fridas kalas dagen efter och lite frallor till frysen den gapade tomt.
På Lördag morgon var det dags för Kalas för Frida och hennes 2 kompisar Linnea och Alva,det blev lyckat.
Storasyster Fanny hjälpte till och var så duktig hon kan om hon vill!
Sen efter Kalaset slut så var det dags att vara taxi igen vi skjutsade in dottern till stadsfesten där hon skulle gå med två kompisar,sen mötte vi upp henne senare på kvällen för att skjutsa hem henne igen hahahha
Vi andra 3 hade en mkt mysig kväll vi också på stan gick runt och myste åt glass och Frida åkte karusell med pappa.
Det har blivit mkt körande dom här dagarna men vad gör man inte för det bästa man har!
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0