skolan

Hej igen visst var jag borta länge hahaha hela 5 minuter ,ja jag vet att jag skulle göra frukost.
Men måste ju berätta att mina barn har ju börjat igen efter sommarlovet.
Frida har börjat 2:an och henne tänkte jag följt med i Måndags precis som jag gjorde med Fanny i 3 år men icke det fick man inte första skoldan jag blev lite chockad eftersom i Fannys klass när hon gick i lågstadiet var det helt annorlunda,där blev man inbjuden och stolar framsatta.
Men men alla är olika och det får man väll acceptera det sura var att jag var ledig på fm ,då kunde man ju lika väll jobbat.
Frida hade i alla fall det bra första skoldan,hon tyckte det var kul att vara tillbaka och träffa kompisarna.
Fanny hon började uppe på högstadiet,och det kändes jättekonstigt men samtidigt var det nog dags för Fanny att ta steget upp dit.
Hon har verkligen längtat efter den nya skolan och framför allt efter den nya klassen,hon fick en jättebra klass med många utav dom hon umgås med.
Så hon är supernöjd,dom kommer ha mkt kul ihop tror jag.
Första dagen var det mkt att komma ihåg tyckte hon men det ska hon nog komma in i,hon har redan fått beröm av 3 st lärare så det känns ju bra!
Nu vet ni släktingar och alla andra hur dom hade det,nu ska jag göra frukost hahahaha
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0