Årets Big Brother

Ja vad säger man om deltagarna,alla som känner mig vet ju att jag är tittar på BB precis som mkt annat skit på tv.
Tillbaka till dom som är med i 2012 BB.
Sipan : En rolig och lite mysig kille som bjuder på sig själv men nog håller på det han tycker.

Annica: Har inte fått så mkt koll på vem det är ,men verkar rätt schysst mot alla.

Hanna W: Finns inget att skriva om henne mer än att hon är helt jävla blåst,ta ut henne.

Hanna J:  En tjej som verkar rätt känslig men är nog rätt snäll.

Tenny: En skön lirare,som verkar vara från någon annan planet haha,men mysig på något sätt.

Jessica: Aldrig tyst,blarrar fan hela tiden,tror hon vet allt,ta ut henne jobbig som fan.

Jimmy: Tyckte han såg bra ut när jag såg på hemsidan,men sen när jag såg han i första avsnittet så ändrades det snabbt,så mesig var han,men han kan nog öppna sig senare.

Kija: Noggrann,och träningsflitig,lite gnällig om att det ska komma snygga killar.

Marcel: Diggar han som fan hahaha kanske är för han inte tål Hanna W,bangar inte för bus.

Hanna R: Ja vad säger man om henne hahaha är en tjej men beter sig ibland som en kille rapar fiser älskar att prata pruttar lite omogen men rolig.

Joe: En rolig Norrlänning som man inte hör vad han säger.

Petronella:En vegan som verkar goooo,lite överdriven med det här vegansnacket

Amandus:En helgo kille snäll och noga att man inte säger mer än vad man får.

Camilla: Tycker hon verkar helmysig,trots att jag från början verkade tro att hon var överdriven men där ser man vad fel man kan ha om folk.

Juliana:Har precis kommit in så vet inte så mkt om henne mer än att hon är glad.

Marcelo: Kom in nyss,verkar väll trevlig och rätt fin att kolla på.

Får väll se om detta ändras längre fram det brukar det göra...

Ha det bra alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0