Hej igen

Ja det tar lite tid mellan gångerna,men men så är det jag har ju lite annat och göra också.
Nu är det ju sportlov och jag har tagit semester för att vara med mina barn så jag är ledig hela denna veckan börjar inte förrän på Tisdag nästa vecka.
Vad har vi då gjort i början på veckan var Fanny och jag själva på stan och det var jättemysigt,hon skulle kolla skinnjacka så det blev en svart sådan och lite annat.
Vi var även och fikade bara hon och jag och pratadelite om allt möjligt det behövde hon eftersom hon har haft det tufft ett tag nu.
Egentid är viktigt.
Den dagen var Frida med fam.Berglund i simhallen och det tyckte hon var jättemysigt.
Igår så var vi på Leos lekland hela familjen med Anna och barnen.
Efter det åkte vi till hemmakväll och hyrde filmer så idag har vi kollat på saknar dig,även Fannys kompisar Felle och Nico var här.
Nu sitter jag mest och slappar framför datan och är trött eftersom jag vaknat 50 gr inatt när Frida hostat hela tiden,och ikväll har hon 38.8 i feber,så nu sover hon.
Vi som skulle hitta på så mkt,typiskt nu när det fina vädret kommer.
Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0