Länge sen nu

Ja det var det verkligen,jag har inte hunnit blogga så mkt på sista tiden och det beror på att det är massa på jobb,barn och aktiviteter.
Det har varit mkt skyttetävlingar och det har gått bra på sista tiden nu senast var i helgen då var det pang i bygget i gullabo och där vann båda tjejerna.
http://alemsskf.blogspot.com/ här kan man läsa hur det går för våra flickor samt för Ålem som förening.
Vi är heta nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen har ju Fanny fått glasögon på heltid också och det är kanon hon ser som en gud nu.
Idag är min första lediga dag av 3 sen jobbar jag 3 dagar sen så ska jag vara ledig i 9 dagar ska bli så skönt då ska jag bara mysa med mina  <3 ,det kan dom behöva.
Men idag blir det lugnt och ikväll är ju min tvkväll med massa bra så det får bli soffan med lillfisen och gubben den stora ska åka och kolla på när hennes älskling ska spela hockeymatch.
Igår var ju premiär på den nya serien Kontoret med Ove sundberg,det var bara skit blev så besviken.
Jaja nu ska jag vila lite hörs senare
kram Anna

Kommentarer
Postat av: Annie :D

Svar: Ja kolla in bloggen nu :) Blev tyvärr ett stress inlägg eftersom stallet väntar.. Men tror att det blir mkt bloggning på Onsdag då jag inte har några akviteter inblandade i mitt liv så kallade :D



Kram Annie ;D

2012-02-13 @ 14:50:37
URL: http://annielife.blogg.se/
Postat av: Zana

Sv: tack anna! :) det var länge sen du bloggade nu ;)

2012-02-20 @ 11:44:59
URL: http://moxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0