Sportlovet slut

Idag är det Måndag och det var min sista lediga dag för denna perioden,vi som skulle hittat på så mkt på lovet,men vad händer då jo min älskade Frida blir ju sjuk.
Hon har haft feber nu några dagar och en hemsk hosta,så det blev lugnt,massa mys och sena kvällar hehe.
Igår var vi i alla fall i Vimmerby och kollade när Fanny sköt Smålandsmästerskap och hon blev 2a i sin klass och 5a i finalen utav alla sittskyttar,så jättebra.
Det var tyvärr sista gången vi var där på grund av att denna tävlingen är så oorganiserad,slarvar bort resultat och fel resultat masa liv när alla ska skjuta med mera.
Idag var min sista lediga dag som sagt men då var jag ju tvungen att åka till jobbet och prova ut arbetskläder och möte  så Uffe fick komma hem och ta hand om Frida.
Ja tillbaka till arbetskläderna,jag säger bara fy fan vilket skit,varma fula,obekväma,mörka färger ser ut som vi alla ska på begravning.
Märks att dom som bestämmer inte har någon koll på verkligheten ,det är inte undra på att kommunen ser ut som den gör.
Nu ska jag ha tvkväll här det är ju familjen annorlunda blandannat, jag säger bara herregud skaffa en
Jag fattar inte att man skaffa 10-11 barn idagens samhälle,man ska ju gärna ha tid för var och en också och det har dom ju inte.
Ha en bra kväll allihopa /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0