Måndag....

Idag har det varit rena slappdagen,herregud barnen och jag har bara myst framför datan/film hela dagen.
Men det får man väll göra när det är sista lovdagen för barnen,i morgon börjar dom igen.
Vi kollade på den blå lagunen 1+2
Kan även behövas efter en tuff helg på jobbet,det blev ju hela helgen eftersom jag hade extradag igår.
Sherije och jag jobbade ihop med en från BMS och det gick väll ändå rätt bra ...
Vi har även varit hundvakt i helgen åt Stojan och Milo det var inte meningen eftersom jag jobbade men tjejen som skulle ha hundarna släpptes inte in av dom hahahhahaa dom skällde ut henne,2 små kinesiska nakenhundar hahahaha,jag visste inte ens dom kunde bli arga dom är ju världens sötaste och goaste hundar.
Ägarna till hundarna ,våra vänner Sara,Alex,Amanda och Nathalie var här igår kväll och käkade lite middag,alltid lika trevligt.
Häromdagen så var även våra vänner Jessica och Daniel här och käkade också alltid lika trevligt,då spelade vi även med andra ord och jag säger bara vi tjejer ägde...
Samma kväll så hade vi jättekul det blev stopp i slasken i köket och hade varit i 3 dagar men den dagen var det helt stopp,även grannen under hade det så hon ringde HSB som ringde spolbil så här händer det saker,det var typ stopp under huset ,jättekul när man har gäster.
Ikväll blir det att försöka få ungarna i säng tidigt,så dom kommer upp i morgon då börjar nämligen skolan igen.
Nähä nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet sitter och tittar på Ginas vårkollektion,det är dags att köpa lite nya kläder till dottern eller båda men det är ju bara den stora det går att köpa på gina till.
Ha en bra kväll/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0