Söndag och födelsedag

Idag började dagen med att vi smög upp och sjöng för vårt födelsedagsbarn eller barn och barn min älskling fyllde ju faktiskt 36 år så han är väll faktiskt inget barn trots att han i bland beter sig som ett hahhaha.
Han fick paket och sång och blev så glad  eller hur hhhahaa.
Sen åkte gubben till min söta systerson som hade lovat och hjälpa han att laga bilen,sen har vi bara slappat hela em eftersom vi kom hem så sent inatt ...
Då undrar ni alla va vi var igår jo vi var i Alvesta och sköt skyttiaden tredje omgången och tyvärr slutade resan där för Fanny hon missade med 2 skott,men men så är livet det kommer en ny chans nästa år.
Efter det åkte vi in till Växjö och gick och käkade med familjen 2,det blev mongolisk buffe.
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv och väntar hem stora dottern som är på bio med en kompis,när hon kommer blir det lite fika här.
Jag tror jag dör av skratt hahahaha den lilla sitter i badet med en kompis och sjunger I like to move it.
Ha en bra dag alla / Anna

Kommentarer
Postat av: gun

du är duktig syrran

puss på dej

2012-01-16 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0