Torsdag och ledig!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting och det är väldigt skönt ibland.
När ungarna hade gått till skolan så la jag mig i soffan en stund och lyssnade på musik.
Sen kollade jag på lite repriser och grejade lite ,händelserik dag va hahahaha.
Nu ikväll så har Uffe och barnen varit och skjutit och båda tjejerna sköt riktigt bra.
Fanny fick låna sin kompis glasögon,så hon såg snäll han är...
Nu slappar vi bara framför tvn och ser någon jävla dokumentär om något slag under första världskriget gud så tråkigt,men får väll låta han kolla ibland hahaha.
I morgon ska jag åka till stan och ta en fika med en kompis ska bli trevligt,har lite och prata om.
Nu ska jag snart ta John blund i handen och gå till sängs med han lite kinky va hahahahaha
/Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0