Måndag igen

Ja nu är man inne på sin fjärde semestervecka,gud vad fort det går tur man har 2 till.
Igår Söndag var det en redig slappardag här hemma vi gjorde ingenting mer än åkte och handlade lite,sen gick jag och tjejerna en promenix på kvällen när Uffe var på bio.
Idag började dagen likadant än så länge men ska vi ta oss in till stan och hälsa på en av mina bästa vänner som har börjat sitt nya jobb idag,så ska köpa en glass av henne hehe.
Jag önskar dig all lycka med nya företaget,detta fixar du galant.
Ska även lämna över lite kläder till en tjej som har köpt av Fanny och mig,bra att någon får nytta av det.
Sen blir det att springa in på baronen och kika lite..
Ikväll är det hård träning som gäller också för Fanny hon ska ha ett resultat till Elitserien,.
Imorgon blir det väll mest att packa eftersom vi sticker på Onsdag till Storstaden.
Ha det gott allihopa kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0