Tisdag och konstigt väder

Ja det kan man väll minst sagt säga,har varit inne i stan nu med Fanny och gubben vi skulle hitta lite jeans till Fanny till skolan börjar.
Ja jag vet att det inte är än men nu är det så att min härliga semester med 3 soldagar tar slut på Söndag och det känns inte kul.
Man är lika vit som när man gick..
Men som sagt när vi var i stan så regnade det ena stunden och solen lyste nästa.
Men jag börjar lite lätt med bara Måndag sen är jag ledig i 2 dagar till,men då ska vi åka till Ystad då är det dags för Fanny att skjuta SM.
Så det blir ju hotellövernattning så en liten minisemester till.
Ja ikväll blir det att grilla lite och sen iväg och träna inför SM.
Nu ska jag börja med maten så ha det bra allihopa!
/Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0