Lite sen sist

Hej alla glada!!
Hoppas ni har haft en bra Midsommar för det har jag...
Jaha vad har hänt sen sist,jo vi var ju inne på barnens dag på arenan  häromdagen jag,uffe,Frida sen hade vi Vilja med oss också och det var riktigt mysigt,saknar henne så ibland.
Det var fullt ös på dom 2 lekte och fick autografer av ff spelarna och det var ju inte bara dom som snodde åt sig en bild med dom även gubben,hahhaha det kunde jag ju tro.
Ja sen har ju även min dotter fyllt 8 år ,så dagen började med att vi sjöng för henne och hon fick alla sina paket,som hon blev väldigt nöjd med hon fick en tv,tröja,petshops,filmbox sen fick hon en blueray av farmor och massa fint av storasyster Fanny.
Efter det blev det frukost sen bar det iväg  till länsmuset som hon har som tradition att åka till varje år hon tycker det är kul att gå där och sen fika såklart.
Hon hade sin kompis Linnea med sig.
Efter det blev det hem och käka middag som hon bestämde.
2 dagar efter det kom Daniel min systerson och hans flickvän hit vi grillade,och jag kände mest på hennes mage eftersom dom väntar sitt första barn nu i Augusti,så jag fick känna lite sparkar så himla mysigt så nu längtar man att det snart ska vara därgud vad jag ska gosa.
Ja det är väll vad som har hänt sista tiden,ha det bra allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0