Lördag!!!!!!!!

Hej allihopa..
Har precis kommit hem från Eringsboda där stora dottern har skjutit en tävling och det gick bra om man tänker på hur bössan funkar nu för tiden,hon kom 2a men resultatet var hon inte nöjd med.
Ett jättefint pris fick hon.
Efter det var vi och handlade lite vi tänkte gå ut och grilla,sen blir det mys framför tvn med barnen.
Annars har det varit lugnt,jag vaknade redan vid halv 7 idag pga av nackspärr
Idag kom min systerdotter,Johannes och mitt älskade gudbarn hem från 2 veckor i Portugal,måste ses snart saknar er...
Ska även träffa min systerson någon dag så jag får klämma lite på Nattas mage,längtar till Augusti då jag blir gammelmoster igen.
Min Brorsdotter var jag och fikade med häromdagen ,så får väll träffa min brorsson också någon dag.
Dom här är dom 4 bästa ungarna jag har efter mina egna dom har alltid betytt mkt för mig och är guld värda.
Jag älskar er Fanny,Frida,Sandra,Daniel,Adam,Amanda och såklart mitt gudbarn Mika och bebisen.
Ha en bra kväll allihopa!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: gunsan

2012-06-16 @ 17:16:47
Postat av: Anonym

Tack syrran ..........du är guld värd som finns för dem







2012-06-16 @ 17:18:33
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Älskar dig mammi, du är bäst! :) ♥

2012-06-16 @ 17:46:42
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0