Midsommar 2012

Jaha då har det varit midsommar igen..
Uffe och jag var inne hos min styvfar och min styvbrors grav i Torsdags kväll och satte blåklint som dom älskade när dom levde.
Min styvbrossa och jag stod varann nära vi har många hemligheter som vi tar med oss ,som ingen någonsin kommer får reda på,han betydde mkt för mig,trots att vi inte är syskon på redigt så växte vi upp tillsammans under några år.
Tyvärr valde han själv att kila vidare och jag var jättearg på han då,jag frågade ofta VARFÖR men det var hans val.
Midsommar var tyvärr den helgen han valde att göra detta så idag är det 11 år sen.
 
Sen några år efter det dog tyvärr hans pappa alltså min styvpappa han som jag växte upp med.
Han dog tyvärr i Lunginflammation hade nog klarat sig om han inte hade rökt hela sitt liv typ,det är väll därför som jag är så emot rökning.
 
 
Tyvärr har jag min rediga pappa och hans fru som röker och även andra familje medlemmar men hoppas verkligen dom slutar för jag älskar dom och är rädd om dom.
Men jag vet att min pappa och hans fru vill sluta men just nu är jag så stolt över min pappa ändå..
Ja det var lite om det.
Midsommarafton åkte vi iväg till våra vänner Daniel och Jessica och firade där ihop med familjen möller och det var lika trevligt som vanligt god dricka,god mat,lek och underhållning av någon hahahahaha.
 
Ja tack för en trevlig dag/kväll hos er!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har det varit midsommardagen och vi åkte till Öland på fm,började med en tur i Borgholm och småtittade lite och tog en glass.
Efter det åkte vi till Pappa och tog en fika, där var även Kerstin barnen gosade med nallen.
Vi åkte vidare till Eriksöre där Ulfs pappa och Stina var med husbilen så där blev också en fika hahahha
Sen åt vi på Hasses nyttig dag va och det är inte slut där nu äter vi godis och ska kolla film vi har hyrt...
Så ha en bra fortsatt kväll allihopa.
Mina älsklingar vid vattnet på Eriksöre!!!!!!!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0