Skolavslutning

Hej allihopa..
Ja jag vet Zana att det var länge sen jag bloggade hahahaha,men nu ska jag skriva några rader.
Nu har en vecka gått av min semester redan men jag har ju 5 sköna veckor kvar gud så gott.
Idag har mina guldklimpar slutat skolan,fina som tusan och sjöng jättefint gjorde dom.
Frida först då herregud det kändes som igår när hon började dagis och var full gång och lekte på dagisgården och idag gick hon ut första klass,fort tiden går.
Om det känns konstigt med Frida ska vi ju inte prata om hur det känns med Fanny herregud hon börjar högstadiet och lämnar den trygga lillskolan,det känns konstigt tycker jag.
Men hennes klass ska splittras och det har vi velat länge så nu ser hon fram i mot att börja med ett nytt gäng trots att hon kommer sakna dom gamla.
Nya utmaningar betyg,mer ämnen ,mer plugg och nya polare.
Idag blev jag väldigt stolt över båda mina flickor fina omdömmen fick dom med sig hem och fina ord från lärarna om dom båda på skolgården.
Så man har väll lyckats med dom än så länge hahahahaha
Alltid kul att höra att dom är fina kompisar och hur bra det går i skolan. <3
Men jag är alltid stolt över det bästa jag har....
Ha en bra kväll så hoppas vi på 3 poäng till Sverige ikväll.

Kommentarer
Postat av: zana

Bra att du bloggar lite nu Anna! :) Det blir verkligen kul att börja i högstadiet och gå i samma klass som fanny..!

2012-06-15 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0