Tisdag kväll

Ja eller kväll och kväll natt kanske passar bättre ,jag har fan vänt på dygnet nu när jag har semester.
Skönt att få göra det också ibland.
Igår var Uffe och jag i Skåne hela dagen och kollade Fannys bössa,på vägen hem stannade vi i Lund och skulle käka något och det var lättare sagt än gjort världens sämsta stad att hitta mat men när vi väl hade hittat en grekisk restaurang så var det supergott.
På vägen hem så hände en trafikolycka utanför  bromölla så där satt vi still i en halvtimma,kul NOT.
Idag har jag mest städat och bara slappat lyssnat på musik mm,Uffe har varit i simhallen med barnen och kompisar till Fanny.
Senare ikväll var jag och tjejerna ute och gick i 45 minuter så skönt.
Nu ska jag gå och sova ha det gott allihopa...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0