Fredagsmys och sjuk

Denna veckan har inte varit så bra i helgen som har varit var jag inte pigg,sen blev det bara värre och värre så i Tisdags fick jag stanna hemma från jobbet då var min hals så ond så jag kunde inte svälja.
Så i Tisdags kväll fick jag åka in till jouren och kollar om jag hade halsfluss igentligen var det ju onödigt för det visste jag redan,jag har nämligen haft halsfluss typ 2 ggr om året  sen jag var typ 8 år,så jag vet hur det känns.
Men men nu är det ju så att man måste gå till farbror doktorn för att få pencillin och det fick jag ju,det lustiga är bara att idag är det Fredag och jag tycker inte det har gjort så mkt nytta.
Jag är helt slut så fick sjukskriva mig i helgen nu,så det blir att slappa och tar det lugnt.
Min älskling är just nu på hemmakväll och hyr film,gullig som han är,så ikväll blir det dipp med morötter och film med min familj och Fannys kompis,Fredagsmys.....
Så här känner jag mig!!!!!!!!!!!
Ha en bra kväll allihopa..

Kommentarer
Postat av: frida

Stackare! :(

2012-03-18 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0