Måndag

Idag är det Måndag och inte vilken Måndag som helst utan då när stora dottern ska ut och vandra på Öland och sova i tält med  alla femmor,det är det sista dom ska göra ihop nu innan högstadiet börjar.
Inte klokt att ungen redan ska börja där uppe.
Så vid 8.20 idag gav sig dom iväg med full packning på ryggendet mesta utan mobilen hehehe ska bli intressant det här och ser om hon överlever hahaha.
Jag själv har varit hemma ett par dag nu pga att jag har haft ont i ryggen eller rättare sagt sidan från skuldran och ut,har inte en aning vad jag har gjort.
Känns som någon sticker in en kniv vid rörelser.
Känns bättre idag men gör fortfarande ont så det blir att vara hemma i morgon också sen hoppas jag att det ska funka.
Jag kommer sakna ihjäl mig i kväll efter Fanny tur jag har Frida hemma.
Men jag hoppas hon har kul och inte allt för ont i fötterna.
Nu har jag inget mer att skriva så ha det bra allihopa./Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0